| 11:07:55 | ◀︎ | המרצה כינה ערבים "כלבים", החניכים שתקו |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
26/12/14 11:07
100% מהצפיות
מאת Ynet
קולה של ההנהגה המתונה בציונות הדתית כמעט ולא נשמע אל מול הגזענות. היא מיישרת קו, קובעת שמדובר ב"עשבים שוטים" - ומושכת עד הפעם הבאה. הבעיה ב"בני עקיבא" איננה עם מרצה גזען זה או אחר. זו בעיית עומק: איך זה שאף אחד לא השתיק אותו? מדוע הוא הרגיש בבית מול החניכים?