| 17:01:55 | ◀︎ | נלחמים באדישות – כי אנחנו עם אחד |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
16/06/14 17:01
0% מהצפיות
מאת כיפה
על רקע הקולות הנשמעים בשיח הציבורי חשוב לזכור ולהזכיר - אנחנו עם אחד והם – הבנים של כולנו. הצטרפו ליוזמה להוציא את התל אביבים מהאדישות, ולהחזיר את הסולידריות למדינה שלנו. כי בסופו של דבר אנחנו עם אחד וריבונו של עולם אחד.