| 13:43:10 | ◀︎ | יש דבר כזה "לחמניות מזונות"? | |
| 17:50:20 | ◀︎ | על ה-"כי אם" |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
04/08/15 13:43
75% מהצפיות
מאת כיפה
האם צריך לברך על "לחמנית מזונות" מזונות או המוציא? הרב אבינר מסביר
04/08/15 17:50
25% מהצפיות
מאת כיפה
מה דרש ה´ מעם ישראל, כי אם ליראה, מה משמעות הניסוח כי אם?