| 18:20:39 | ◀︎ | "למעלה", גירסת הסיקסטיז |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
26/01/11 18:20
100% מהצפיות
מאת עין הדג
איך היה נראה "למעלה" של פיקסאר אילו היה נעשה בשנות השישים, ולא היה סרט מצויר? בדיוק ככה.