| 09:38:38 | ◀︎ | סקר: סרט האקס-מן הטוב ביותר |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
08/06/11 09:38
100% מהצפיות
מאת עין הדג
האם "אקס-מן: ההתחלה" באמת יותר טוב מ"אקס-מן 2"? (ואם אתם בכלל מעדיפים את "וולברין", זכותכם)