| 22:36:35 | ◀︎ | ביקורת: היפה והחיה |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
29/03/17 22:36
100% מהצפיות
מאת עין הדג
האם "היפה והחיה" החדש הוא החייאת הקסם של דיסני או סרט מיותר בתכלית? או שבכלל אפשר גם וגם