| 15:32:09 | ◀︎ | דיסני קונים את פוקס. ברוכים הבאים למונופול |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
14/12/17 15:32
100% מהצפיות
מאת עין הדג
כן, האוונג'רס יוכלו להילחם באקס-מן, אבל האיחוד של שני אולפני הענק הוא בעיקר מדאיג