| 12:08:11 | ◀︎ | הרג ארבעה וטען: "אני קורבן בפרשה טראגית" |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
07/10/13 12:08
100% מהצפיות
מאת Ynet
למרות שנהג בשכרות ובמהירות מופרזת, סטה מהנתיב והרג ארבעה, החליט בית המשפט העליון להפחית שנה מעונש המאסר בפועל של נהג. מדוע? כי הוא מקבל אחריות וחש אשמה