25.06.2026
חמישי
י' בתמוז התשפ"ו
▲︎ לוהט
▲︎ חם
▲︎ עוררו עניין
| 07:56:43 | ◀︎ | אילי וורייט ויובל ברנון זכו במדליית הכסף בגביע העולם בשיט |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
לפני 14 שעות ו-38 דקות
100% מהצפיות
מאת דבר
זו המדליה הבין לאומית הראשונה של הצוות הישראלי | ברנון: "התחלנו מאוד טוב בתחרות ומשם רק הלכנו והשתפרנו עד שביום המוקדמות האחרון הגענו לשיא" | וורייט: "מכוונים לחזור למעמד הזה שוב בקרוב" | בעוד שבועיים ישתתף הצוות באליפות אירופה שתיערך בגרמניה