| 08:34:57 | ◀︎ | ה"אוברדרפט" של ההורים והגירעון שלנו |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
10/06/13 08:34
100% מהצפיות
מאת Ynet
האם זה צודק שנממן את מה שצרכו הורינו או שילדינו יממנו את צריכתנו כי שילמנו את צריכת הורינו? בואו נדבר על צדק בין-דורי