| 09:59:16 | ◀︎ | יש ניאו-נאצים ישראלים? |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
13/05/14 09:59
100% מהצפיות
מאת Ynet
קשה מאוד לומר ולשמוע את המילים ניאו-נאצים, אבל צריך להגיד אותן כי עוד לא הגענו לסוף המדרון. מצד שני, פעולות "תג מחיר" הן בזויות, מקוממות ובלתי מוסריות, אך עוד לא הומצא המילון שיגדירן כניאו-נאציזם. שתי דעות